Lenbergsvik snart ett minne blott

 
Hej nu är jag tillbaka igen.
Allt känns så tugnt och jobbig om jag känner efter så det vill jag låta bli just nu.
Varför ska man behöva lägga ner en massa energi på sånt som inte känns bra.
Jag letar i mig själv efter en styrka som kan hjälpa mig att gå igenom detta.
Inte bara hjälpa mig själv utan även min familj som har fäst sig lika mycket vid detta PARADIS som jag.
Men det är bara att gilla läget nu. Det är bara att sitta o vänta på rivnings dagen.
 
 
Denna dörr från dasset står nu hemma på Bergtuna
 
Allt detta är nu borta och snart även huset
 
Underbart läge fin tomt men en farlig plats att vistas på!
Denna fastighet ligger allt för nära banvallen där det går ett godståg 1 gång om dagen.
Upp till Finspång och sen tillbaka igen ca:efter en timma igen.
Eller kan det vara andra faktorer till att vi inte får köpa ut denna underbara plats?
Ja; det får jag nog aldrig veta?????  
Jag har hållt på nu i tre år för att få min rätt att behålla denna vackra plats där jag växt upp i.
Hela min barndoms sommrar finns kvar i mitt minne med denna plats.
Jag har två pojkar som fått uppleva 12 respektive 11 underbara sommrar här. Hade önskat att de fått uppleva  samma sak med sina barn men så blir det nu inte.
 

Diska kan man göra vid sjön eller bada eller musa med båten!
 
Många vändor har det blivigt både hem och till returpunkten.
Vi har fått så mycket hjälp med flytten TACK ALLA SÖTA.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

I'm So Sorry. :( Jag Grater NaR Jag Ser Det Har. Love You Annelie!!!!

2013-09-02 @ 07:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0