Mys onsdag

 
 
Tisdag kväll och bygglov på tv.
Emil och jag tittar, pappa Mattias och lillebror Sebastian sover.
Jag läste några kapitel i en av Lasse Majas detektivbyrå för lillen.
Det är riktigt roligt och så mysigt att krypa ihop och läsa tillsammans.
Minns när min mamma läste för mig.
Jag ville aldrig att hon skulle säga att nu ska vi sova.
Det var super mysigt och så har hon en sån där härlig berättar röst.
Hon läste tillomed in en o annan bok på band till mig.
Undrar vart de tog vägen?
 
Tände mina nya ljuslyktor från PARTY LITE i dag.
De blev inte bra med min kamera men det blev super nice  belysning.
 
 
I morgon är det massa egentid för mig.
För mannen ska jobba och grabbarna ska ju till skolan.
Lite sola blir det och får se om jag kan börja stöka iordning vårt sovrum som jag tänkt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0