Mys dag på många sätt

 
Skörde grabbarna till skolan i dag .
Vi halkade iväg i snöstorm innan 8:00.
Puss o kram på dom, sen en stund i solariet.
Nästa gång ska jag ha med mig badkläder så jag kan ta ett dopp i basängen.
Det finns nog inget underbarare än att hoppa i och simma ett par längder
på morgon kvisten.
 
 
 
När jag var klar kom jag på att stora sonen hade gympa.
Så jag överraskade dom små liven.
De skulle ha styrka i dag.
Lärarna delade in dom två o två på olika stationer.
De var super duktiga och uthålliga.
De fick mycket beröm av mig och av lärarna oxå efteråt.
 
När jag väl kom hem blev jag lite sögen på nått smaskens.
Så till mitt favorit program Hem till gården blev det en liten mellis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0