Jag är rätt så snäll tycker jag.

 
Sitter i min underbara soffa med lapptoppen i knät.
En kopp kaffe ochn tv skrålar reklamen för fullt ljust nu.
Hem till gården tittar jag på mellan reklam avbrotten.
Det kan vara lite härligt att gotta sig i andras elände i bland.
Det där kändes elakt, men så är det nog för många tror jag.
Att människor kan vara så elaka mot varandra för att de tror
sig själva bli lyckliga då, eller?
Tja, så är det ju även i vår värklighet omkring oss oxå.
Inte för att jag känner mig utsatt just nu men man vet ju inte när nån
vill "sticka kniven" i en och medvetet såra en.
 
När jag nu satt mig för att skriva ett inlägg i dag viste jag inte vad det skulle handla om.
Men det gick ju vägen i alla fall.
Man ska nog inte tänka så mycket på allt, vad man kan eller bör skriva om på bloggen.
Bara man inte är elak och det är inte jag i alla fall.
  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0