Det har regnat hela dan.

I dag fick jag hålla mig hemma från jobbet.
Stora sonen har feber och känner sig vissen.
Har passat upp på sjuklingen hela dagen men vad gör väll det.
Bara han mår bra snart.
Jag har faktiskt hunnit med att flyttat om i våra garderober men bara två av fyra är helt klara.
Jag är super nöjd med det jag satt i gång i alla fall. I morgon blir jag oxå hemma med honom.
Det blir ju så när man är ensam förälder på hemma plan. Mannen gav sig iväg i morse igen på jobb.
Tänkte försöka fortsätta med alla dessa kläder då som ska hängas in på rätt plats.
Vi har så mycket kläder. Men nu har jag rensat bort massor bland grabbarnas och mina.
Älsklingen får ta sina när han kommer hem.
Jag har visst lite svårt att komma till ro i kväll.
Man kanske skulle sätta på en film så man kan få nått att somna till, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0