Allt för sena sov tider.

I dag hade jag bestämt mig för att det skulle bli tidigt i säng.
Vi gjorde oss klara till 20:00, satte på en dvd och jag somnade nästan bums.
Vaknade till i slutet av filmen och kunde bara inte somna om.
Pussar god natt på barnen och drar i gång datan för att roa mig med en stund.
Jag kollar mailen och upptäcker att jag har 35 olästa medelanden.
Bara att börja sortera. Loggar in på olika intressanta sidor och planerar lite för morgondagen.
Upptäcker nu att klockan har paserar midnatt och en ny dag är på gång.
Ja så kan det bli men i morgon är det hopp i säng tidigt igen. Får se om det går bättre då.
 
Vill bara tala om att jag är så nöjd med en app till min iPhone.
I morgon tar jag min lilla gröna och shoppar loss gratis, tack mina söta !
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0