Tisdag 27/11

Ja det stämmer, det är Tisdag.
Det har vatt en helt oki dag idag.
Jobbat lite, familjemys lite och avslutar nu kvällen med egentid vid datan och tv`n.
Kan det bli bättre.
Jo det kan det ju bli om man nu kunde ha kreaktär att gå och sova tidiga om kvällarna.
Loggade in på Face Book för att kolla funt lite men uj uj uj vad det tråkar ut mig just nu.
Funderar starkt på att pausa där i från i tag.
Vil ha positiv energi just nu och det får jag av verkliga mäniskor som man pratar med i verkliga livet.
Sen håller jag på att måla och då menar jag inte renovering utan sätter motiv på duk.
Det är så attan kul och spännande.
lite trollbindande måste jag säga.
Hoppas på lite egentid med pensel och duk snart igen.
nu är det dax att tvätta bort sminket för att sedan krypa ner i min sköna säng.
God natt alla sköna blogg gluttare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0