Slipper att spriga runt på stan nu

Ve och fasa.
Nu är vinterkylan här och vi som inte har inhandlat vinterjackor till barnen.
Ja just det, TRADERA.
Satte mig vid datorn i går och började att kolla runt.
Hittade en hel del där som jag budade på och vann hem två stycken till Sebbe.
Nu väntar jag på att tiden ska närma sig på två som jag vill buda hem till Emil.
Vi får se om det är värt att göra så här för att slippa springa runt i affärerna och trängas med
en massa folk.
Det finns ju en liten risk att produkten inte uppfuller kundens önskemål.
Men vi får hoppas på det bästa.
 
 
Denna bild är inte från i somras då men oj vad de är goa även här mina prinser 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0