God natt

Då är kvällen här och jag är mätt i magen av raggmunk som det bjödits på här hemma.
Det var så göttit så men nästa gång vill jag försöka mig på detta underbara själv.
Vill ju kunna bjuda på det jag med.
Jag har hunnit med att buda hem en jacka till Emil på tradera.
En svart  Didrikson med luva blev det.
Får hoppas att det inte drödjer allt för länge innan jackorna kommer hem.
Det har även varit en händig kille hemma hos oss i dag.
Så nu har vi lyse på toaletten och även fått upp en taklampa i Emils rum.
Jag är så glad att vi har så underbara vänner.
I morgon är det tidigt upp till jobbet.
Så nu ska sappa lite på tv`n sen hopp i säng
                    God natt
 Saknaden efter mitt långa hår börjar bli stor nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0