Ny mat och en massa motion.

Då var det dax att försöka göra nått åt min vikt, eller kanske 
ska man erkänna att jag skulle vilja dra ett par mindre storlekar. 
Jag har lagt om min kost för att se om det kan göra gott.
Ingen pasta, potatis eller ris. Ingen frukt och ingen under jord grönsaker.
Äter ägg i massor, sallad, fisk och kött i alla former.
Är inne på 4:de dagen och det går bra.
Inget godis men nötter äter jag, neutrala då.
Ska kolla vågen nu.
Den står på 74,9
Men så vad det där med att ta sig i kragen och röra på sig igen.
Ja det ska bli av det med.



Detta är en bild för exakt 2 år sedan.
Då hade jag lyckats med att gå ner ca: 20 kg
Det ska jag lyckas med på nått sätt nu med.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Och du var så duktigt!!!!

2012-05-21 @ 22:15:29
URL: http://johannasnaglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0