Snart är det måndag.

Då var helgens jobb avklarat och jag är på mycket gott humör. Det har känns mycket bra att jobba långpass denna helg. Kan det vara för att Fisa Lisa och jag har fått busat lite tillsammans eller kanske beror det på att det inte är så långt kvar till semestern. Hi hi hi. Längtar så sjukt mycket just nu. En liten försmak av sommaren. Ta fram sommar klänningarna och mina blommiga klackskor som jag köpte på höst rean. Badkläder var det ja???!!! Får kolla om jag kan pussla ihop nått raffig i mina kläd gömmor. Det är ju inte så lätt att hitta nåt just nu här hemma i affärerna. Kanske finns det nått på plats. Nå, nu ska jag ta och sova. Puss o god natt på er där ute i vinter kylan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0