Dagens mat 2 gånger

Hej hopp.
I dag blir det en skål buljong från fisksoppan vi hade i går.
En knäcke med ost på var gott till.
Det blir ju alltid så mycket buljong kvar med det älskar jag.
Som mat låda till jobbet har jag med mig soppan med fisk, potatis
morot och hakad purjolök. 


Har betalat räkningarna eller registrerat dem i alla fall.
Tror jag har koll våra pengar nu till resan men jag saknar en räkning.
Kan bara inte hitta den.
Får kolla med mannen så han inte lagt den på ett annant ställe men det är 
väll jag som har slarvat igen.
I dag har jag bråttom hem från jobbet.
Guldbagge galan är ju i dag.
Åååååå vad jag skulle vilja vara där. Men det blev ju inte så.
Jag kämpade inte tillräckligt mycke och satt anndra saker i första hand.
Man får inte ångra saker som inte blev av, då blir man bitter och det är inget jag stävar efter. 
Nä, i kväll ska jag sitta på första parkett med ett glas dyr champagne och skåla med pristagarna. 
( i soffan med ett glas alkoholfritt cider från Ica.) Det ska bli så härlig.

Ha nu en härlig Vinter dag. Det kommer jag att ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0