Det har skett visa förändringar här.

Hej hallå.
Hur har ni haft det i dag då?
Ja ha, så bra då!!!!!
Jag har haft en så busigt trevlig dag.
Jag har vissa bildbevis på det.
Jag har vatt och solat. Sen en sväng till frissan.
En sväng och fikat med syrran och mamma.
Upp till Mosstorp för att få hem stora sonen för att vidare
åka till frissan i Vånga igen så att han kunde få klippa sig.
Min söta jobbis tog sig tid att färga mitt nyklippta håroch så hann vi med
en fika oxå.

I dag har det skett vissa förändringar på mig.
Jag har länge funderat på detta och nu tog jag slag i sak.
Känns så skön vill jag lova.

Detta är en före bild innan Kattis


Denna är en Efterbild hos Kattis



Kommentarer
Postat av: pysseliten

kanonfint en tuffare brud nu :)Kram nu blir det loppis i stan med en vään .

2012-02-18 @ 09:33:59
URL: http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0