Två lyckliga grabbar

img_7916 (MMS)

Här ser ni två gullisar som är mina. De provsitter deras pappas nya arbetsredskap. Han jobbar kvar på samma företag och med samma arbetsuppgift men kommer att vara borta från oss i fyra dygn i stöten. Det kommer nog bli tufft för oss alla fyra men det kan också vara nyttigt inbillar jag mig. Inte minst för mig. I morgon är det skola igen och vi har fixat läxor och kläder inför i morgon. Det är bara att gå upp och äta frukost o åka till skolorna. Jag hoppas på en varm vårdag i morgon.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Det låter tufft med 4 dagar men det kan nog som du säger vara bra oxå, det får man utvärdera lite längre fram =) Kul när barnen får vara med och se hur och vad med pappan jobbar, Daniel älskar att åka lastmaskin med sin pappa =) Kramis

2012-04-18 @ 08:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0