19:de Oktober

Nä det blev inte alls som planerat i dag.
Jag försov oss i dag.
Efter att vatt vaken med en orolig liten pojke var det svårt att gå upp
när larmet gick i gång i morse.
Vi ska till Vårdcentralen i dag så jag ska se om jag kan kasta in några frågor då.
Har tänkt att laga mat i dag men vet inte riktigt än vad det blir.
Har falukorv, färsk blomkål och det kan ju vara gott men vet inte om barnen tycker det.
Vet att vi har bra priser på taco ingredienser så vi får se.
Ja, tacos är ju nått mina ungar skulle kunna äta när som men så är
nog allas barn.

Nu ska jag dusch och åka till skolan för att hämta lillen.
Hoppas på en skönare morgon för mina barn i morgon.



Kommentarer
Postat av: pysseliten

mmm taco gott står på jobet och är hungrig nu ;(

2011-10-19 @ 21:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0