Väntan får bli lång!

Jag väntar och väntar.
Jag tycker inte om att vänta på saker.
Vill att allt ska ske nu, alltid i alla saker.
Att källaren ska vara klar här hemma.
Nytt kök, hallen färdig möblerad.
Att saker som jag beställt ska komma med posten nästa dag.
Men nu har jag börjat ändra den åsikten.
Med turerna kring paradiset vårt kan det få ta tid.
Då har vi chans att få njuta längre av denna underbara platts.
Har fått uppskov på avflyttning. Inget datum är satt ännu
men nästa rivnings tillfälle på trafikverkets lokaler /byggnader
är maj nästa år och där efter i november.
Så har vi tur kan vi få njuta hela nästa sommar oxå.
Det har tydligen varit svårt att nå mig på telefon och det ber jag om ursäkt för.
Hoppas BèTè har överseende med min klumpighet och att vi hörs snart.

Väntar på en lång jobbar helg nu.Den väntan är kan får vara hela dagen, ha ha ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0