Friskis mys på hög nivå.

Hem kommen på cykel från en hel mysig kväll hos Jenny där vi var näst intill alla mina friskis kompisar.
God mat bjöds det på och många härliga skratt.
Det är så att Jenny o hennes kille ska flytta och håller på att renovera det nya huset.
Där, då i det nya huset fanns deras kaffe bryggare så vi körde en variant på kaffe.




Mycke blev mycket sagt och mycket blev klubbat på mötet
Det kommer att hållas sommar gympa vid Park i år igen
på Måndagar.
Jag kommer att informera om när vi drar igång senare på bloggen.
Så jag hoppas att så många som möjligt kommer att komma o ha träning tillsammans med oss.
OBS, det är GRATIS!
Nu ska jag gå o sova, God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0