NU ska jag göra så att det syns, vet ja !

I morgon ska jag få sova. Mannen tar barnen i morgon bitti.
Så skönt det ska bli.
Men tänker inte dra mig hela förmiddgen för i morgon ska det bli trädgårds arbete.
Grenar som ligger o skäpar och ja det finns mer att pyssla med på Bergvägen
ska ni veta.
Så jag hoppas på att solen skiner lika underbart i morgon som den gjort i dag.
Skulle ju bara fattas att de skulle falla snö i natt eller i morgon bitti.

Det är ingen som har hört att det ska snöa över Skärblacka i morgon va????

NU är det dax att ta tandborsen i munnen o sminka av sig.
Natt natt på er gullisar.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Välkommen på Felicias kalas/öppet hus!!

16 eller 17 april efter klockan 14 båda dagarna.

Vi bjuder på tårta.



Felicias önskelista:



Winx barbie "Musa"

Littlest pet shop

Polly pocket

My little pony

Zuh zuh pets

Smycken

Tiara

Rosa & lila kläder storlek: 116

2011-03-31 @ 12:47:42
URL: http://frokenoktober.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0