Dagens fråga !!

Jag ställde en fråga i Måndags och jag skulle vilja ha svar på den.

Vilket var eller är ditt favorit ämne i skolan ?

Var själv så där lite lagom bra i skolan, gick typ inte ut med
topp betyg men klarade mig bra hela skolgången.
Känner att sen barnen börjat läsa vissa ämnen i skolan
har jag förstått mig på tex. matten bättre.
Matte var kul men hängde inte med i det höga tempot men var inte
helt ensam om det.
Gick på extra hjälp i svenskan för min lärare i ettan tyckte jag
hade fel utal på  R som hon sa så rullade jag inte R:en, är du född här eller?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ha en underbar dag :)

2011-03-16 @ 16:34:00
URL: http://urmittperspektiv.devote.se
Postat av: Sofia

ihih tack! :D

Ja den har vart bra, underbart väder!

Kram

2011-03-16 @ 17:37:40
URL: http://urmittperspektiv.devote.se
Postat av: Ingela

Gillade inget ämne i grundskolan, däremot när jag vuxenstuderade, psykiatri!

2011-03-16 @ 22:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0