Morgon läsning i Handbok BVH



Sitter och läser och stycker under i mappen jag fått av trafikverket.
Där ska det stå varför inte jag har företräde vid en försäljning.
Har inte kommit mer än 8 sidor och har kvar 17 sidor att gå igenom.
Har hittat mycket intresant som kan vara till nytta, i mina ögon i alla fall.

Som t.ex
Ett i särskilda skäl att behålla en fastighet i statens ägor
(men i första hand under någon annan myndighets förvaltning)
är hänsynent till kulturminnesvården, totalförsvaret, naturvården
och det rörliga friluftslivet. 
            
Men har inte ännu hittat där det ska stå att jag inte skulle kunna 
få köpa fastighet och tomt.
Fortsätter nu läsning..............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0