Fredag och inget nytt att medela, men nu är jag på gång.



Nu är det fredag och snart är det jobbar dax.
Det blev inget träff igår.
Den personen fick förhinder och vi bokade om till Måndag.
Har suttit nu på förmiddagen och ringt runt men inte fått tag
på nån som kan svara på hur jag/vi ska göra för att de inte ska
riva deta underbara ställe.
Känns som jag inte gör nått åt saken för att ingenting händer.
Men jag försöker.
Det har inte kommit nån uppsägning än men jag vet ju att den kommer.
Känns lite som jag har "stängt av" mina kännslor men nu ska jag 
trycka på ON knappen. (Jag har en sånn och det vet mina nära och kära.)
Ska skicka ett mail till kontakt personen på transportstyrelsen.
Tala om att DET HÄR GÅR VI INTE MED PÅ.
Nu tänker inte Annelie vara snäll mera. 

Tor vaktar mig o ger mig styrka.

 
Även Oden, här med sina korpar.



Utsikt över sjön Glan mot Horns udde en sen kväll i Juli.

Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; okej, jag tyckte den var lite rolig av och till men hade förväntat mig att den var roligare !:)

2011-06-10 @ 15:01:36
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: Tove

sv - förlåt för sent svar, har inte hunnit sitta vid datorn så mycket.



ja verkligen! allt bra med dig?:)

2011-06-11 @ 12:05:53
URL: http://toveelundberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Där har vi våra styrkegudar systra mi många kramar näsan är väl blöt nu puss.

2011-06-12 @ 14:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0