Solig dag än så länge.




Mannen o stora sonen har åkt till Norrköping för att lämna in båten.
Jag vill helst att de har med dem hem, men så fort går det ju inte.


Koplade in tv`n i går för att se Allsång på Skansen.
Sitter och väntar på att barn tv ska ta slut men blir lite svårt för  
det var visst barnkanalen han tittar på.
Vi ska ta en sväng hem och tvätta och mata katterna.
Jag hade även tänkt att göra en utflyckt till ett par kompisar som fått valpar.
Minns inte vilken ras men det spelar ju ingen roll de är ju så söta ändå. 

Hittade min kartong med sommar kläder i går som jag stuvat in under julsaks kartongerna.
Så nu kan jag välja på en massa klänningar, men det vore kul med en ny. Hi hi hi
Se om jag kan övertala mannen med ett nytt inköp.
Nej nu får det vara färdigt tittat Sebbe. Nu åker vi så vi får fortsätta njuta av vår ledighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0