Vilken lyckad kväll(smat)

Oooooooo vad glad jag blir av alla gulliga komentarer.
Puss på er alla mina sötisar.

Ja Nanna, jag ska fota HELA frukosten i morgon
O vet ni då, lillen kände igen gameldans flaskan i minibaren på rummet
men den var väldigt liten o väldigt dyr, 35 svenska kronor för 2 cl.

Vi bestämde oss för att hitta ett nytt ställe att äta på till kvällen.
Sprang rakt över vägen från hotellet till ett gasthause, kommer inte på namnet
men det ska jag ta reda på för oj oj oj vilken god mat som de serverade där.

Stora sonen ville ha samma som jag åt i går Rumpstek.
En mör kött detalj på bakdelen från kon. Fick en vuxen portion
Men oj vad mycket mat de hade på våra tallrikar
han åt näst intill upp allt själv, lille bror fick lite då.

Lilla sonen beställde potatis bullar med äpplemos.
Kan säga att det blev ett perfekt val men nästa gång får det nog bli
några till.
Han behövde inte gå hungrig där ifrån för vi andra hademer  
mat på talltiken än vi orkade med.

Mannen ville även han ha Rumpstek
Blodig köttbit med stekt potatis böner och stekt lök,
ja man ser inte köttet det ligger under bönorna o löken.
Supergott

 Fisk blev det för mig.
Pangafilèbitar med stekt potatis med knaperstekt bacon
På sidan om fick jag en "liten" grönsallad. 
Det var jätte gott.


Det var billigare att äta där och mer mat på tallriken
MMMMMMMMMMMMMMM

Kommentarer
Postat av: moster ,syster lollo

så gott det ser ut ..sov så gott puss på näsan alla i familjen

2011-01-04 @ 22:51:59
URL: http://trollmorlollo.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja ser att ni har det bra och inte svälter

2011-01-05 @ 09:25:46
Postat av: Edvardann

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2011-05-11 @ 10:52:05
URL: http://edvardann.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0