Kisspaus i bilkö.......



Hej hallå. En natt till på hotell blev det för oss.
Vi har mällanlandat i Copenhagen på Scandic.
Vi älskar att vi skaffade GPS innan vi åkte, vi hade aldrig hittat annars.
Att Mattias inte har fått magsår är konstigt, vilken trafik.
Köra i Köpenhamn är ingen hitt, vilka köer.
Snacka om att man är van vid småstads trafik
och trivs med det.

Tror ni inte jag blev kissnödig då!!!!
Jo visst blev jag det. Jag var bara tvungen att "gå" till slut.
Fick sikte på en liten kebab eller nått, hoppar ur bilen medans mannen
och barnen sitter kvar i bilkön.
Just när jag kliver ur börjar kön röra på sig,den som hade stått still så länge.
Men jag vet ju vilket håll vi ska åt.
Springer in på kebaben, får låna toan , kissar länge.
Tackar för lånet springer ut på trotoaren, joggar lite längs bilkön
o ser vår GRÖNA SKODA. De hade inte hunnit så lång.
Snacka om att det var skönt att vi just då satt i bilkö.

Sitter nu o tar en blogggrogg o skriver detta inlägg


Nu kommer lite bilder på starten av vår hemfärd.

En tadig frukost för mig blev det i alla fall.
Barnen ville ta ett sista dopp innan avfärd.
Sen fick mannen köra fram vårt vrål åk ur garaget.


Kommer mer under kvällen...............................................

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaa sjukdom va de ja:( trist som attans!! mmen jag är frisk iaf... ny bil har jag köpt med =) hoppas ni haft det underbart på semestern=) det verkar de som ni haft iaf=)

2011-01-06 @ 19:31:14
URL: http://johannasnaglar.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jaa sjukdom va de ja:( trist som attans!! mmen jag är frisk iaf... ny bil har jag köpt med =) hoppas ni haft det underbart på semestern=) det verkar de som ni haft iaf=)

2011-01-06 @ 19:31:19
URL: http://johannasnaglar.blogg.se/
Postat av: anette

ni ser ut att ha haft en skoj och mysig semester, men ska inte du jobba imorron eller har jag fattat fel ? kör försiktigt hem, är halt och mycket snö här hemma Kram och hälsa resten av familjen :)

2011-01-06 @ 21:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0