Loppis i dag

I dag var jag på loppis i Blacka o hittade lite saker där.
Ett par skid byxor till barnen o en super snygg skid jacka till stora barnet.

 100:- för denna jacka, helt oanvänd.

Och där hittade jag min svärmor oxå.
Tog med henne till Norrköping.
Jag hittade vad jag sökte på Bauhaus och Bibbi hittade en golv lampa
sen lurade hon iväg mig till en loppis i Norrköping.


Lite saker jag fyndade i dag

Dessa 2 skålar köpte jag för 5:-
De ska jag ha till fix o tricks med naglarna.

Dessa tavlor gick jag o snegla på länge,
priset var 80:-. När jag gick förbi säljarbordet andra gången hade de sänkt tavlorna 
till 50:- då slog jag till.
De ska hänga i nya hallen tror jag.   

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilka fina tavlor=)

2011-01-30 @ 21:10:08
URL: http://johannasnaglar.blogg.se/
Postat av: moster ,syster lollo

så fint det kommer o bli nu i hallen passar bra till tapetväggen jaa vi hittade mycket där vi med eller rättare sakt felicia kram

2011-02-01 @ 14:57:20
URL: http://trollmorlollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0