Pyssel på rummet


Nu är vi tillbaka på hotellet igen o jag ska måla naglarna på
mannen, han har snöat in på svarta.
Han är super sexig i det tycker jag.

 I går kväll saknade jag öl korv så i dag har vi skaffat ett litet föråd till
kvällen. Köpte även äpplen Pink Lady de är sååååååå goda


Lite bilder från hotell fönstret
Nästan ingen snö alls


Sen såg jag nått gulligt, var bara tvungen att fota dessa sötnosar
som kommer med sina vagnar på middags promenad.


Är det nått ni undrar över nått ni vill se från resan?
Puss så länge. 

Kommentarer
Postat av: moster ,syster lollo

Så bra att resan gick bra, ni får ha det så trevligt. Här snöar det för fullt, jag vet att dom har billiga goda cider där,,,, hoppas du får med dig något så vi kan drinka när du kommer hem puss på näsan din bästa syster ps. har du boken med dig så du kan skriva ner allt som varit bra fniss

2011-01-04 @ 17:07:06
URL: http://trollmorlollo.blogg.se/
Postat av: Eva Mendes

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2011-05-12 @ 08:57:31
URL: http://eva-mendes.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0