Mera snö, nej nu får det vara bra tack!

Mannen o jag körde in i morse till Norrköping, för att jag skulle till frissan.
I samma veva körde vi barnen till skola.
Ingen blev gladare än bussföraren för när vi ringde och avbestälde körningen
berättade hon att fläckten hade lagt av hon hade vissa problem att se var hon skulle köra.
Så när vi samlat i hop de barn som skulle
åka från vart område (ett barn till) lämpat av dem vi skolan körde vi mot staden.
Jag programerade GPS`n på skoj o så for vi.
Älskar min GPS <3
Älskling styrde efter komando o vi hittade bra, han släpte av mig men
jag var ca 15 min tidig så jag kolla lite på när Norrköping vaknade till liv.
Carro öppnade för mig 08,55 o jag kunde komma in i värmen o borsta
av mig snön från pälsmössan o kappan.
Satte mig i frissan stolen o njöt av en kopp kaffe o småpratet med Carro.
Vi beslutade oss för att ta topparna o behålla längden på luggen men
klippa upp håret ytterligare lite för att få volym i frisyren.
När hon börjar att lockar till mig med tången kliver min man in i salonge och
jag får presentera dem för varandra.
Lycklig o ursnygg men 400:- fattigare säger vi hej till Carro o skyndar oss till Skodan.

Vi kör vidar till MAXI huset o hittar presenter till var son som snart fyller 10 år.
Två stycken faktiskt kan man säga.
Var även inne på KICK`S för att ha nagel produkter o hittade
nästan allt jag ville.
Jag får ge mig till tåls med vår färgerna be kommer inte riktikt än.

I kväll har jag läst ut boken Isprinsean av Camilla Läckberg, oj vad fel jag
hade på mördaren. Men bra var den
Har även börjat på nästa bok av henne,
Predikanten.

Det ska bli skönt att kura i hop sig i sängen o läsa på mornarna.
För kvällstid råder mörker i vårt sovrum.

Nu ska jag smyga i o sova, upp med barnen i morgon.
Sen ska jag köra mot Kimstad för att inspektera en vänninas nyab lägenhet.
Puss o god natt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det vart ju jättefint håret=)

2011-01-13 @ 23:36:02
URL: http://johannasnaglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0