Klippning på gång

Tisdag kväll o rätt sent då men än är jag vaken.
Har jobbat 10 timmars pass nästan ( med undantag av rasterna då)
Jobbet flöt på bra i dag. Jag fick hjärnsläpp i morse, vissa saker som är självklara
kan ju röra till sig när man vatt på semester ett tag. Men med goa jobbisar fixar sig allt
så bra tack Nettan du är GULD.

I morgon ska jag in till Norrköping o klippa mig. Style Station är min frissa just nu, blev så
nöjd sist jag klippte mig. Men ska nog färga håret hemma sen kanske i morgon eller Torsdag
Får se när mannen har lust med det.
En sväng till Kicks blir det med, ska in handla lite fix till naglarna.
Bildrer på pang bruden kommer i morgon om man inte glömmer kameran hemma.
Jo ville bara säga det att bilen gåt bra,
Jag är så himla nöjd med den, min lilla rallygröna Skoda.

God natt alla gullisa nu ska lilla snigel sova.


Kommentarer
Postat av: anette

tackar för dom orden...värmde gott :))

2011-01-13 @ 11:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0