Hej hallå

I dag har vi/jag gjort så mycket så att blogga har blivit eftersatt liksom.
Jag har vatt o hälsat på min vännina o jobbis i dera nya lägenhet.
Vi har plundrat granen och kastat ut den.
Öppnat en allt för tidig 10-års present och instalerat allt med hjälp
av släkt o vänner.
Planerat fredagen med barnen, i morgon blir det stora lekar dagen.
En av lillens kompisar kommer till oss och stora sonen ska med en kompis hem. 
Har för ovanligheten skull inga bildbevis på nått av detta men jag lovar att allt är sant.

Nå vad tycker ni då, ska jag ha en tävling eller ??????????

Natti natti på er nu ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Tävlingar är alltid roligt.

Blogga skall man bara göra när man har tid och lust, vi som läser får tåligt stilla oss hihi. kram

2011-01-14 @ 09:00:10
Postat av: Hallvardsilje

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2011-10-18 @ 08:51:58
URL: http://hallvardsilje.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0