Kan man skriva om detta



Nu ska jag vara lite väl personlig.
Jag vet inte om man kan skriva om detta
men det kanse finns fler i världen som känner igen sig i vårt problem.
Har kännt en längre tid, inte bara jag utan även de övriga i familjen
att mitt humör är en aning svajigt kan man säga.
Detta infaller vid en viss tid i månaden (PMS)
Jag retar upp mig på små saker som att diskmaskinen är tom men det
står smutsig disk på diskbänken.
En vanlig vecka plockar jag in disken men vid PMS så går jag igång så det ryker.
Vi har haft vilda diskutione och det slutar med att vi är så arga att vi gråter.
Våra älskade barn mår ju inte heller bra av detta så vi kom övrens om att vi måste
göra nått åt det.
Pratade med min närmaste vännina om det och hon sa till mig att gå till en
hälsobutik.

De rekomenderade mig att prova Rosenrot i tablett form
1-2 per dag och kompletera med Chin san.
Efter att har knaprat dem ett tag upptäckte både mannen o jag att det funkar ju bra.
Jag var glad o harmonisk, men en liten biefekt uppkom med dessa tabletter.
Den sexuella driften sköt i höjden som bara den.
Ja ja, kanske inte känns så störande då då!!!
Men nu närmar det sig den omtalande veckan igen o jag känner oro i kroppen
och känner mig seg.

Nu ska jag kompletera med blutsaft så får vi se hur det blir.
Tog nyss en hutt, men fy o blä vilken illa eftersmak. Jag trodde jag skulle kräks.
Men vad gör man inte för sin familj och äktenskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0