Jobbet flyter på

Sitter på bossens kontor och inntar min mat i dag.
Det är fullt i personalrummet, några på jobbet har utbildning.
Men det var ju bra för då kunde jag passa på att göra 
ett inlägg.

Det flyter på bra på jobbet.
Fyllt på varor från Skönero kött, Charkmans varor är oxå i diskarna.
Grillat har jag gjort och packat ut, vi har ex pris på grillad kyckling 
denna vecka 39.90 st  så det går ju en del.
När jag kommer tillbaka från rast ska jag fylla på mer varor som finns
på lager och kolla om jag ska baka nått, winerbröd bullar baguetter.

Mitt jobb

Kommentarer
Postat av: anette

nu har jag oxå ätit mat på chefens kontor, här är det varmt o skönt L ses snart igen / anette

2011-02-02 @ 14:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0