Jag vill, jag vill, jag vill inte.

Sitter och sammlar krafter. Ska ta en lättare städning innan jag ska iväg till jobbet.
Nu är det bara frågan vart jag/vi ska börja.
Kan ju säga att det blir ju lite rörigt när man renoverar då.
Det är lätt att städningen blir eftersatt när det ser ut i som det gör.
Tänker varje gång när jag städar på jobbet
- Tänk om jag kunde vara lika noga hemma oxå.
Jag skulle vilja ha någon som tvättade fönster dammade och torkade 
lukor, lister och dörrar.
Det är nog det tråkigaste som finns näst efter att hänga in tvätt.
Nu är det bäst att jag tar tag i livet underbara görelser, men men
det finns ju kvar i morgon oxå det vet jag Ha ha ha.

Mannen skulle visst försöka få tyst på lillsonens tjat om att baka pepparkakor
i eftermiddag.
Jag har lagt fram kameran på ett synligt ställe så hoppas på många bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0