Tittar siffror stiger i skyn.

Sitter hemma och är så sjukt nöjd över dagen på alla sätt och vis.
Klappar klart, vissa fönster att blivit tvättade och fått nya juliga gardiner.
Jag är även så lycklig över att jag har haft så många besökare på bloggen.
Stapeln skuter i höjden så det knakar.
Tack att ni tttar in. Det värmer i mitt östgöta hjärta <3.
I morgon är det jul disco /fest för våra söta 3:or.
Nån som har några kuliga lekar man kan roa dom med.
Kanske ryska posten eller????

Nä nu ska lilla snigel krypa till sängen för att sova.
Jag har laddat kaffe bryggaren till i morgon.
Ska ta en stor kopp gava till julkalendern i morgon så jag vaknar till liv. 
Knäpper på den innan
jag väcker upp mina små prinsar.

Tomte landet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0