Men hallå.



Men hallå, trodde inte detta skulle hända mig men jag har fått blogg torka.
Kan inte komma på nått kul att blogga om.
Har massa mysiga och fina semester bilder men vet inte vilka jag ska lägga opp.

Har haft en ur jobbig dag på jobbet och är sååååååååå trötter nu.
Tycker att det är lite tufft att jobba 7:30-19:00. Ok , jag har 1. 1/2 timmes
rast men vid tre i dag var jag sova tött.
Jag behöver nog börja hård träna igen och se över mina sov vanor
Rätt sjukt att man kan bli pigg av att träna.
Undrar varför det är så, men man kanske syresätter hjärnan så och kroppen på rätt sätt.

Tittade på Full Frys när jag kom hem och blev på lite bättre humör i alla fall.
Älska buskis humor och Stefan och Krister är bara för bra.

Kommentarer
Postat av: pysseliten

kul se :)

2011-08-10 @ 05:50:25
Postat av: Jenny

Nämn Hallåååå det är ju du !

Hahhahah

Jag ramlade in här via bloggande nu hos pysseliten .

Tänk vad liten världen är jhaha eller byn Hahhaha

fin blogg nu ska snoka runt minsann "LER"

mvh Jenny

2011-08-10 @ 12:17:33
URL: http://tasshuset.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0