En om dan, gör kroppen glad.

Ja det var ett tag sedan nu sen jag uppdaterade bloggen.
Men nu är jag på gång. Mitt mål är att göra mins ett inlägg
per dag.

Har inte hör nått om Paradiset inte ett enda mail från Trafikverket.
Har inte hört nått från Sturk.
Vet inte vad detta kan betyda.
Dagarna går och det är snart bara 4 veckor kvar tills trafikverket vill att vi
ska vara utflyttade så de kan riva Lenbergsvik.
Hoppas på mina styrke gudar.


Har uppdaterat bröllops bloggen i dag.
Nått är på gång.

Mycket kommer att hända denna vecka.
Lilla sonen ska gå på sin första fiol lektion.
Jag har börjat att rensa bland kläder och saker
i stort här hemma.
Ska åka och sälja på loppis på Onsdag och se om nån vill ha det 
vi inte längra behöver.
Grabbarna har även de plockat bort en del.
Men lillen har svårt att slita sig men när jag sa att -ni får ju klar pengarna vi får för era saker.
Då gick det lite lättare.
Det är öppet hus på stora sonens fritidsgård på lördag och det vill jag ju inte missa.

Ja som sagt det kommer inte vara svårt att hitta på nått att skriva om.
Bara tiden finns så kommer jag att kunna ge er titta in i min vardag.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0