Konsert i Hällestads kyrka med FJK

Hej och hallå.
Måste bara göra ett inlägg om vilken underbar avslutning det blev på denna dag.
(Kommer att rapportera om förmidagens underbara äventyr på Tropicariet
på Kolmården i morgon.)

Åkte till Finspångs bibliotek för att betala och hämta ut biljetterna.
Fick ett infall att jag ville att vi skulle ha en blomma med oss till Anders efter deras framträdande.
Vi pep in på blomserhandeln i Finspång som förestårs av en bekant
Fortsätter vår färd mot Hällestad och kommer nästan 1 timme för tidigt men det har redan sammlas 
folk för kvällens konsert.

På porten satt en fin affirs av bandet.

Mamma poserar vid kyrkan och är nog lika spend av förväntan som jag.

Här är Jag och grabbarna som gjorde en enastående speling
i kväll. Vilket drag det var och när de framförde min favorit  LILJOR
kunde jag inte låta bli att sjunga med och jag sjunger ju intr tyst då!!!!
Från vänster Christer Jonasson, Anders Forsslund, Jag, Mats Klingström
Mamma och jag fick ett härligt samtal med Anders efter konserten.
Pratade om gammla minnen, vad vi gör nu och vart vi är på väg.
Han tyckte helt klart jag skulle ta upp min sång igen.
Släppa den loss igen, o ja kanske det.

Han sa han ville visa sin uppskattning av att vi kom dit, på nått sätt.
Så jag/vi fick den vackra blommterkvast han fick av arrangörerna.
Vilken kille va.
Vi köpte även deras senaste skiva som han skrev en söt hälsning i, en varsin
till mig o mamma.

Är så lycklig av denna kväll. Kommer att sova gott.
Puss o god natt

Kommentarer
Postat av: mamma

Håller med det var en störtskön konsert. De fyllde hela kyrkan med musik.

2011-04-07 @ 10:47:47
Postat av: Sandra

En helt underbar konsert! Jag å lillasyster drog nog ner medleåldern avsevärt men det bryr vi oss inte om. Den här kvällen kommer jag leva på länge... ända tills 19/5 när de spelar i Sthlm igen =)

2011-04-07 @ 21:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0