Familje äventyr

I lördags var de övriga i familjen på mässa i Norrköping på nått som heter massa mässa.
Vi var där förra året hela familjen och bara älskad det allihopa.
Men i år va jag inte med bara mannen med barnen och två låne ungar.
Det var en kul dag med ungarna men bara en ok mässa.
Men den blev sååååå bra när de möter Jay Smith helt själva och ber om autografer
och mannen min får ta bilder på Jay o ungarna. De får följa med bakom mässområdet
och får lite egentid med Jay.


Snacka om lycka för mina grabbar, de hejade på Jay under hela Idol
de röstade flera gånger har jag sätt på tele räkningarna.
Men det var han värd.
Hoppas han går långt den killen för vilken röst han har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0