Skulle vara skönt med semester men men..

Ni anar inte vad glad jag är NU.
Lever i ett rörigt hem, men det börjar ta form.
Emil o jag tömde vårt gamla sovrum som nu ska bli hans egna.
Han kom med egna idéer o visste helt klart vart han ville ha sina möbler.
Alla hans saker är inte inne än men vi ska fortsätta på lördag.
Då ska även Sebastians rum bli klart för där inne ser det inte klokt ut just nu.
Vi hittade hans säng i alla fall så att han hade någonstans att sova.

Han fick fixa med sina kläder själv gå igenom vad som skulle rensas bort
men Sebastian hjälpte honom att hämta hans 
kläder från garderoben.


Zlatan fick följa med in till nya rummet men det ska vara
Messi Det är Messi som gäller för min gullunge


Lite dåligt med bokstöd här hemma men
det går ju bra med STORA bilar oxå. 

Ja det börjar ta form, och oj vad duktig Emil har vatt .
Jag hoppas Sebastian o jag kan fixa till hans rum på samma sätt
på lördag medans Emil fortsätter fylla sitt med mer saker.


Ja, det blir nog kvar saker till loppis o gåvor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0