Hej hoppsan

Nu har jag mitt nya körkort
Det blev lite problem när vi skulle åka ifrån postterminalen.
Mammas bil ville inte starta.
Vi fick ringa efter hjälp, men i väntan på den kom en gentleman
fram och fråga om han kunde hjälpa till.
Tänk att det finns snälla hjälpsamma främmande män.



                                 

När vi var klara åkte vi till HAGEBY centrum
Kollade in på ARKEN. En trimning, tvättning o kloklippning på Ella skulle kosta 750:-
Sprang in o njöt på PANDURO. Syrran handlade tryck bokstäver de ska jag helt klart låna
Själv köpte jag en dö skalle stämpel och svart glitter färg
som jag ska hotta upp handukar o lite kläder med.

                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0