Lycklig fru

Uppe men är sjukt trött efter helgens jobb.
Fortsätter med sovrummet nu. Det är ju skitkul just nu för jag ser en ände på detta projekt
Eldar lite i pannan o tvättar oxå.
Ska jobba sen.
Ska på frita möte i morgon på skolan så jag har tagit några timmar ledigt tack vare snälla jobbisar.
Ibland känner jag mig som ensamstående men jag har valt det tillsammans med mannen.
Min älskling jobbar på Skanska asfalt så det är ju ett säsongsarbete
Han åker ca 06,00 och kan komma hem senast 23,00. Än så länge har det bara vatt jobb hemikring så han kommer hem och sover i alla fall.
Jag klagar inte för jag har en glad och positiv man som supertrivs med sitt jobb.
Det är ju skit viktigt tycker jag.
Sen är han ju lång ledig från jul till mitten av April. Då får jag mer egen tid.
Man får väga det negativa mot det positiva.
Känns extra tråkigt så här efter min jobbar helg för det känns då att vi inte ses. Nästa helg är det glömt från min sida.

Älskar dig min SNYGGING.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi ses imorronbitti kl 7.30....du har inte glömt el. :)

2010-09-20 @ 10:35:40
Postat av: Lillasnigel

Ja visst ja

2010-09-20 @ 11:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0