Söndags val

Japp då har man vatt o gjort sin lilla röst hörd i det tysta.
Var vid vallokalen med mamma i dag lite efter 8,00
Det var inte någon trängsel precis så det var snabbt avklarat.
For hem till mammma o tog några koppar kaffe o retades med mammas katt lite,
lillsyran Mysan.
Sen hem o måla klart golvlisterna som skruvas upp i kväll av min underbara man.
Så i morgon ska jag städa av o plocka undan alla målargrejer o planera möblerandet lite.

Vi plockade även upp alla äpplen som har fallit ner för att kunna springa runt med gräsklipparen.
Men det är ju klart, då går gräsklipparsnöret av. Kan bli irriterad för mindre, NÄE.
Ja så nu får vi ju säkert göra om samma sak igen innan vi kan klippa.
Äpplena faller vid minsta vind pust.

Någon som är intreserad av äpplen
Jag vi har massor, det är bara att sända mig en komentar.
Har även päron men de är inte riktigt mogna än.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Om man kan sätta dit hjulen på bordet

2010-09-19 @ 15:14:54
URL: http://frokenoktober.webblogg.se/
Postat av: Pysseliten

ja jag svärmor vill ha till äpple mos

När kan jag hämta ????

2010-09-19 @ 19:11:20
URL: http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0