Måndag, ja vad härligt

Hej hopp alla Måndags älskare.
Ja då var det måndag igen ooooo va härligt.
Jag har redan hunnit med en massa saker.
Lite tack vare att jag så där utan vidare fick låna
svärföräldrarnas bil i dag.
Har vatt på jobbet en sväng på Måndagsmöte.
Vatt hos svärföräldrarna och lämna en nyckel och lånat en stege.
Sotnings enheten kommer i morgon för att fota i gångarna, detta
görs tydligen vartannat år o nu var det dax.
Ringt o pratat med en av personalen på simhallen för att reda ut ett litet missförstånd.
Ska snart åka till jobbet o idag jobbar jag till 21,15 igen o det var ett bra tag sedan.
Hur ska jag orka det.
Nu åker målar grejerna fram igen. En sista strykning på garderobsdörrarna.
På tur står rums dörren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0