Hurra hurra

Hej hopp la nu är jag ledig.

Vet ni vad jag har gjort ?


Jo, jag slutade ju röka för ett bra tag sen men i somras halkade jag dit på snusandet igen.
Har känt att motivationen för att sluta snusa nu har infunnit sig , så i går 
straxt innan jag började jobba spottade jag ut min SISTA snus. (ca 8,00) 
Jag vill bara lägga mig ner o sova nu för jag är ju så trött, men det kryper ju i hela kroppen.
Rastlös på grund av snus suget Men ändå är jag inte sugen faktiskt.

Så nu kommer tuggummi kontot att stiga igen, det hjälper mig massor att tugga på
vanligt sockerfritt tuggummi. Men gott till kaffe är det ju inte.


Kommentarer
Postat av: Johanna

OO jag håller tummarna för dig annelli!!! =)

2010-09-29 @ 11:16:14
URL: http://johannasnaglar.blogg.se/
Postat av: Ingela

Kämpa på gumman, det kommer gå bra, bara de första dygnen som är jä-ast. styrkekramar

2010-09-29 @ 19:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0