Tradera I love <3

Kolla in detta
 
Det är är en del av mina vunna autioner som jag vunnit hem på tradera.
En av dem kan jag inte lägga ut på bild, det ska nämligen bli en julklapp till en av mina söner.
Jag är så nöjd med mina säljare och har givigt dem väldigt bra betyg på tradera, de som
har skickat sina varor som har kommit hem till oss.
Väntar hem två vinter jackor o en kjol ( lite osäker om kjolen kommer)

Polo tröjan passade så perfekt o så skön.


Jag känner mig så snygg i den och den värmer mig.


Ni får komentera nekgativa saker här men jag vill ju ha många positiva
komentarer. Tack!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Den var jättesnygg!! ochj du passade jättebra i den=) varför ska man ge negativa kommentarer? de kommer man ingen vart med i livet=) POSITIVT Ska det vara!! =)

2010-10-21 @ 15:20:02
URL: http://johannasnaglar.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du gillar att agera.

2010-11-30 @ 19:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0