Hanlade lite i dag.

Var med mamma syrran och syrrans yngta dotter Nanna på stan i dag
för att handla lite. Hittada lita kuliga saker

Denna kjol bland annat hittade jag på Gina Tricot


Denna klädhängare köpte jag på Lagerhaus. Den passade ju inte
till våra dörrar men oj vad snyggt det hade blitt
men det är ju bra att kunna stänga en toa dörr.


Dessa hittade jag oxå på Lagerhaus. Det är kakeldekor men i
dagensläge passade dessa inte alls. Vi ska ju fixa till i köket vad
det lider och då kommer jag se till att de passar eller kanske
får jag försöka sälja dem på Tradera.


Köpte ljus till vardagsrummet oxå

Kommentarer
Postat av: lisa

Jag köpte en klädhängare till dörr, men den satte jag på våran duschvägg, du kanske hittar nån garderobsdörr o hänga den på :)

2010-10-28 @ 08:59:18
URL: http://frokenoktober.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0