Vinterland

När jag vaknade och tittade ut i morse var hela värden VIT av frost.
Så kallt utanför mitt gossiga täcke, jag ville bara inte gå upp.
Men det var ju bara att kasta benen över säng kanten och väcka mina prinsar.
En snabb frukost och skolväskpackning sen mot skolbussen.

Nu sitter jag och fixar med TRADERA Jag har 2 paket som ska med posten.
Tänkte försöka lägga ut lite till denna vecka.
Eldar i pannan o fixar lite med tvätten oxå.

Nu har jag tagit mig i kragen och ringt till frissan.
Jag vann en klippning hos STYLE STATION förra året.
Ska dit på Onsdag kl 09,00 lite pirr i magen har ju inte vatt där nån gång.
Vet inte vad jag ska göra med håret just men det blir ingen kort frilla.
Älskar mitt långa hår just nu och fåfäng som jag är pysslar jag med det väldigt mycket
så slitet är det absolut så en kraftig toppning vet jag att det krävs i alla fall.

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0