Nu är det klart att väva

Tittar på kanal 3 o programet 24 timmar, med Pernilla Wahlgren o mode Marcus Schenkenberg.
Kul skvaller program. Helt i min stil. Har alltid älskat Pernilla.
Näste vecka får vi möte Anna Book o Maria Montazami
Var ju o hjälpte mamma med att dra på en ny väg
Det gick så  bra så.

I mitt gamla flickrum har mamma vävstuga nu.


Den kommer att bli så bra lite juligt blir det.
Ska bli dukar eller löpare kan man kanse säga.



Mysan var ju bara tvungen att vara men (mammas kisse)
Mamma hade ju inte vatt hemma på hela förmidagen så mysan 
var så mamma sjuk.
Tror att Mysan är lik sin stora syster när hon var liten( mig menar jag då) 


Nu är det näst intill klart att väva


Kommentarer
Postat av: Ingela

Jägarns så snyggt det kommer bli, kalas att du kunde hjälpa till med det! Kramis

2010-11-10 @ 21:29:53
Postat av: syrran

så duktiga ni varit heja er puss på näsan och sov gott..

2010-11-10 @ 22:13:23
URL: http://trollmorlollo.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tack mitt lilla barn för i går och för att du hjälpte mig dra på väven.

2010-11-11 @ 09:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0