Gnäll Annelie

Ringde chefen för badrums nissarna i dag.
Ville tala om att jag är missnöjd 
med deras "kvickhet" med badrummet, undrade när de beräknar att vara klara. 
Sa även
- Skulle var skön att få gå på en vanlig toa i sitt hem snart istället för att skita
  i en hink i källaren.
Då vrålar han i andra änden
- Va, hade ni bara EN toalett, och grabbarna visste det o har inte fixat
nått annat till er.
- Nej, ingenting.
- Va faan då, det kommer en Bajamaja i dag det lovar jag dig.
  är det några mer problem vill jag att du ringer mig direkt.

Mattläggar skulle ha kontaktat oss i fredags fick jag reda på.
Men när han fick reda på mitt missnöje kom han förbi med mattprover och
och tog sig tid med vårt badrum.
Från och med nu tänker jag inte vara snälla Annelie när det gäller hantverkare
av alla slag.
Varför ska man behöva bli sur för att det ska hända nått. 

Badrum taget i dag Onsdag

Titta vi har fått en TOALETT!!!!!

Samma vackra BLÅA färg som vårt gammla badrum.


Kommentarer
Postat av: Johanna

bra jobbat annelie!!! de är så dom ska tas=) hehe

2010-05-19 @ 22:45:52
URL: http://joooojjoooo.blogg.se/
Postat av: Ingela

Akta er för Annelie när hon börjar morra, bra jobbat gumman. Skönt för er att få hem en bajamaja men ännu skönare vore det om badrummet blev klart i år!!! Styrkekramar till dej!

2010-05-20 @ 08:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0