Morron stund

God morgon bloggisar.
Nästan uppe med tuppen i dag.
Familjen ligger o sover på övervåningen, 
doggarna vill inte gå upp än de häller.
Det är bara kissarna Macke o Sture som busar lite med
mig o varandra så det är lugnt och skönt i huset.

Knappret från datan överröstar hundarnas snarkningar
till o med.
Tar en kopp kaffe till.

Ja då var man 36 nu då, oj vad tiden går. Inte långt kvar till 40 då.
Men kännner faktiskt ingen ålders nojja tror jag.
Mitt uppe i så mycket just nu.
Skärlek, Barn, Hus,  Jobb, Bröllopsplaner och så BLOGGEN förstås.

Vad ska bloggisarna göra i dag då då?????

Jag ska o kolla in 1 Maj tåget i Norrköping om inte det börjar att öööösregna.
Nu ska jag måla, är inte klar med sovrummet än, kanske i dag?????


Kommentarer
Postat av: Ingela

Vi kanske ses då, vi gör detsamma som ni, vi är vi idrottsparken som vanligt! KRam

2010-05-01 @ 09:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0