Rörig men skön dag

Hemma efter en heldag på olika "äventyr"
som Tandis och det gick bra. Mycket tandsten
men inga hål (skönt) och det blev inte dyrt heller
300 kr, hade nått innestående eller bonus eller va dom sa
Så billigt har det aldrig vatt.

Jag åkte till mamma o tog en fika o pratade lite.
Har ju lite att planera om det som händer i SOMMAR. 
Sen hem och fixa mat och samtidigt ville svärfar ha
hjälp men ett utskick som skulle skrivas på datan.
Sen var det dax att åka till jobbet för det va visst sjukdom o lite ledig het .
O det är klart man ställer upp.
Så nu är jag trött har ätit lite.

Jag gick hem i dag från jobbet det var skönt o jag behövde det
har träningsvärk nu efter gårdagens skivstångspass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0